??? ????? ???????? ??? ??

date_range 24 Décembre 2019

استند پاپ آپ

 

سازه‌ای آلومینیومی است که طرح تبلیغی‌ بر روی مدیای مخصوص چاپ شده و توسط نوارهای مگنتی روی آن نصب می‌گردد.

پاپ آپ نمایشگاهی

در غرفه‌های نمایشگاهی با هزینه کم در کمترین زمان برای جداسازی فضای غرفه از دیگر قسمت‌ها و همچنین تبلیغ محصولات و خدمات، معرفی برند و کسب وکار یک شرکت و پس زمینه عکاسی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

چاپ پاپ آپ در ابعاد مختلف با دستگاه‌های چاپ فضای داخلی (indoor)انجام می‌گیرد اما از آنجایی که ابعاد پاپ آپ نمایشگاهی بزرگ است جلوه بصری خوبی را برای جذب مشتری ایجاد می‌کند به همین دلیل برای طراحی و چاپ آن باید دقت زیادی به خرج داده شود.

 

در تولید پاپ آپ، سازه پاپ آپ به دو شکل کلی تخت‎ ‎و منحنی‎‎‏ ‏ساخته می‌شود. انتخاب بین استند پاپ آپ تخت یا منحنی به سلیقه مشتری، وسعت فضا و نوع طراحی غرفه نمایشگاهی بستگی دارد.

 

کتد لمینت و بنر، پر کاربردترین مدیاهای مورد استفاده برای چاپ پاپ آپ تبلیغاتی و چاپ پاپ آپ نمایشگاهی است.

 

سازه پاپ آپ که به منظور پایه پاپ آپ تهیه می‌گردد سبک و با استحکام زیاد بوده و جنسی از آلومینیوم دارد که سایز آن بر حسب تعداد ماژول‌ها (شبکه‌ها) قابل تغییر است. طرح چاپ شده با نوار مگنت بر روی این سازه قرار می‌گیرد و به صورت ایستاده و محکم نگه داشته می‌شود.

 

استند پاپ آپ

استند پاپ آپ در زمان کم به راحتی باز و بسته شده و در کیف مخصوص خود قرار می‌گیرد همچنین می‌توان در زمان‌های بعدی و در مکان‌های مختلف دوباره از آن استفاده کرد.

 

اگر در بالای سازه پاپ آپ با استفاده از پروژکتور نورپردازی(هالوژن) اعمال شود طرح با روشنایی و زیبایی بیشتری در معرض دید مخاطبان قرار ‌گرفته و سطح وسيع و جذابی از تبليغات را ایجاد می‌کند.

 

از مزایای دیگر استند پاپ آپ نمایشگاهی می‌توان به پرتابل و قابل حمل بودن و همچنین حجم کم آن اشاره کرد.

 

چاپ پاپ آپ

 

در نمایش تبلیغات محصول و خدمات، معرفی برند، نمایش اعلان‌ها در غرفه‌های نمایشگاهی، مراکز تجاری، کنفرانس‌های علمی، سیاسی، خبری، مذهبی، فرهنگی، اطلاع رسانی در ‏سالن‌های همایش، سمینارها و مکان‌های عمومی، مترو، فرودگاه، پس زمینه نشست‌های خبری، دکوراسیون برنامه‌های تلویزیونی و ...کاربرد فراوانی دارد.

منابع: استند پاپ آپ نمایشگاهی

فیلم چاپ پاپ آپ

0
1
Recevoir les mises à jour du blog par email

Vous allez recevoir un email pour finaliser votre inscription.
Il existe déjà un compte sur ce blog avec cette adresse email. Vous allez recevoir un email pour vous connecter.
Merci de saisir une adresse email.