namayandegi tamirat

date_range 24 Décembre 2019

نمایندگی تعمیرات سامسونگ شما را آسوده خاطر می سازدکیفیت و خدمات ارائه شده توسط نمایندگی مجاز سامسونگ در بالاترین حد خود است. تمام تلاش همکاران ما در جهت ارائه خدماتی برتر برای شما است

نمایندگی تعمیرات ال جی در تهران و نمایندگی مجاز ال جی به همراه تعمیرگاه مجاز ال جی آماده خدمت رسانی شبانه روزی با ضمانت در محل هستند!

نمایندگی تعمیرات بوش در همه جای دنیا و ایران شناخته شده است. به همین خاطر تعمیرگاه مجاز بوش در تمامی نواحی شهری تهران بزرگ و کرج دارای نمایندگی های فعال است که با اولین تماس شما خود را به محل سکونت تان می رسانند و سرویس خود را به شما ارائه می دهند.

خدمات پس از فروش سامسونگ، شامل تعمیرات لباسشویی سامسونگ و تعمیرات ظرفشویی سامسونگ و غیره، بدون تعطیلی، تعمیرات و نگهداری لوازم خانگی سامسونگ، قطعه های اصلی ، 36 ماه ضمانت کتبی را به همه متقاضیان و استفاده کنندگان محصولات سامسونگ ارائه می دهد.

پس هر صورت بروز هر ایرادی در دستگاه های لوازم خانگی ال جی با مرکز خدمات پس از فروش ال جی تماس بگیرید و نگران این نباشید که الان دیروقت است یا در روز تعطیل خدمات برای خرابی ماشین ها داده نمی شود. چون اینگونه نیست.

در همین جهت نمایندگی تعمیرات بوش ریپیر نیز در تهران مرکز خدمات پس از فروش بوش را برای ارائه سرویس های مطلوب لوازم خانگی بوش به هموطنان ایرانی راه اندازی کرده است تا خدمات پس از فروش بوش را چه در زمان گارانتی لوازم خانگی بوش و چه در زمانی که گارانتی محصولات به پایان می رسد به مشتریان و متقاضیان محترم ارائه دهد.

0
1
Recevoir les mises à jour du blog par email

Vous allez recevoir un email pour finaliser votre inscription.
Il existe déjà un compte sur ce blog avec cette adresse email. Vous allez recevoir un email pour vous connecter.
Merci de saisir une adresse email.