banner vinyl

date_range 19 Octobre 2020

 

چاپ وینیل یکی از رایج ترین و متنوع ترین علامت های بازاریابی مورد استفاده هستند. آنها از پی وی سی با اسکریم تقویت شده (پارچه ای غیربافته که نخ های آن از نظر شیمیایی بهم پیوسته و مقاومت و دوام بیشتری می بخشد) ساخته می شوند. این باعث می شود آنها در برابر پارگی ، ضد آب و هوا مقاوم باشند. بنر های تبلیغاتی وینیل مقرون به صرفه هستند و همین امر باعث محبوبیت آنها می شود. آنها همچنین در برابر دامنه های شدید دما مقاومت می کنند و ضد آتش هستند.


بنرهای وینیل برای چه مواردی استفاده می شوند؟


همانطور که در بالا ذکر شد ، بنرهای وینیل یک محصول همه کاره هستند و به دلیل تأثیر بصری بسیار زیاد ، می توانند برای اهداف تجاری بزرگ ، علامت گذاری برای رویدادهای خارج از منزل ، تبلیغات فصلی یا فروش ، نمایشگاه های تجاری ، تبلیغات ساختمان ، بنرهای تیرک ، علامت گذاری داخلی و موارد دیگر استفاده شوند. . بسته به نیاز شما ، بنرهای وینیل معمولاً یک طرفه می آیند ، اما ما یک بنر وینیل دو طرفه ارائه می دهیم که تصاویر و پیام رسانی را مسدود می کند ، بنابراین هنگام عبور نور نمی توانید از طریق بنر دیدن کنید.

آیا می توان از بنر های وینیل در داخل و خارج از خانه استفاده کرد؟


بله آنها میتوانند. اسکریم تقویت شده و وینیل پی وی سی ، بنر های وینیل را فوق العاده مستحکم و با دوام ساخته است. حتی در شرایط مرطوب ، بنر های وینیل یک بستر عالی هستند زیرا در برابر آب مقاوم هستند و در بیشتر شرایط آب و هوایی مقاومت نمی کنند. اگر شرایط وزش باد پیش بینی می شود ، بیشتر اوقات ما بستر بنر مشبک خود را به شما پیشنهاد می دهیم زیرا در شرایط با وزش باد شدید عملکرد خوبی دارد.


بنر های وینیل در چه اندازه هایی عرضه می شوند؟


بنرهای وینیل در وزن های مختلف 13oz ، 15oz و 18oz ارائه می شوند. این وزنه ها به ازای هر اونس در مربع است. به طور معمول ، بنر های یک طرفه 13oz و 15oz با 13oz رایج ترین و تقریباً برای همه شرایط مناسب هستند. بنر دو طرفه (انسداد) 18oz است. بنر وینیل به صورت رول های 10 ’150 150 ارائه می شود. ما می توانیم هر بنر سایز متناسب با آن اندازه رول را به صورت سفارشی چاپ کنیم. اگر به دنبال یک بنر بزرگ هستید ، مستقیماً با ما تماس بگیرید.

 

آیا بنرهای مختلف وینیل وجود دارد؟


بنرهای وینیل به رنگ سفید تولید می شوند. ما می توانیم هر تصویر یا رنگی را که نیاز دارید مستقیماً در بنر چاپ کنیم تا ظاهر دقیق مورد نظر شما را به شما ارائه دهیم. بنر های وینیل ما دارای پوشش نیمه براق هستند. این به این معنی است که بنرها دارای براقیت متوسطی هستند. در مکانهایی که جوهر استفاده می شود ، بنر وینیل دارای روکش مات یا مسطح است.



چگونه بنرهای وینیل نصب / آویزان / اعمال می شوند؟



بنرهای وینیل غالباً با مرواریدهای دارای سجاف دوخته شده یا با جیب هایی که در بالا و پایین بنر دوخته می شود و برای تیرها استفاده می شود ، به پایان می رسند. به طور معمول ، اگر قرار است یک بنر در یک اتاق باز آویزان شود ، جیب های تیرک برای بالا و پایین بنر ایجاد می شود. از جیب قطب بالا برای کمک به تعلیق بنر و از جیب قطب پایین برای اضافه کردن وزن اضافی استفاده می شود تا بنر به درستی آویزان شود. جیب های پایه 3 اینچی استاندارد هستند اما بسته به نیاز شما قابل افزایش هستند.


اگر قرار است یک بنر به نرده ای متصل شود ، یک دیوار یا برخی دیگر از لبه های استاندارد سطح 1 "دوخته می شود تا یک قاب در اطراف بنر ایجاد شود ، و برای نصب آسان برچسب ها را نصب می کنید. Grommet ها فقط در یک اندازه تهیه می شوند ، اما می توانید مکان و تعداد Grommet ها را به صورت دلخواه تنظیم کنید.


سخت افزار مورد نیاز برای آویختن یک بنر متشکل از طناب ، بندهای زیپ ، قلاب چشم ، بند بانجی ، پیچ و واشر و Velcro است.

 

0
1
Recevoir les mises à jour du blog par email

Vous allez recevoir un email pour finaliser votre inscription.
Il existe déjà un compte sur ce blog avec cette adresse email. Vous allez recevoir un email pour vous connecter.
Merci de saisir une adresse email.